به چشم تو ..

خرید بک لینک

عروسی بالاخره تموم شد. البته میدونم نفس راحت نمیشه کشید چون دو روز دیگه عیده!!

دخترعمو هم خوشگل نشد. هر چند که خودش راضی بود!! به نظر من حتی افتضاحم بود. خودش خیلی خوشگل نیس ولی همه عاشق چشم ابروش میشن. نمیدونم چرا واقعا؟!


واسه فردا باید هم عقب مونده رو جبرانکنم هم درسای فردا رو ولی با این وضع آشفته خونه به نظرتون میشه؟!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 22:37

دیشب تا صبح کابوس دیدم که دیر شدهاست. تو نیایی چه کنم؟!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 22:37

امروز فقط خونه رو ردیف کردم و درس نخوندم!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 22:37

امروز تولدمه :) . من الان یه چن ساعتی میشه به دنیا اومدم. هوراااااااا. یعنی واقعا یه همچین روزی به دنیا اومدن خیلی باحالهها :)) .


بیست و سه ساله شدم. بیست و سه سال و چن ساعت :) .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 22:37

قرار بود امروز نظریه رو تموم کنم ولی نتونستم. امروز از آسمون بارون سنگ نبارید ولی یه نوزاد دو ساله رو دادن بهم که نگهش داشته باشم. منم دو ساعت تمام فقط جیغاشو تحمل کردم. نه خودش آروم میشد نه میذاشت من آروم باشم.ولی بازم خدا رو شکر. فردا کامپایلر رو شروع میکنم. واسه آزمون پارسال خوندمش. یکمی سریع به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 5:57

امروز تستای فصل یک و دو کامپایلر رو زدم.

خدایا شکرت.

فردا هم نمیتونم درس بخونم چون عروسیه. به امید خدا پنجشنبه فصل سه رو کامل میخونم.



به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 5:57

به هر قیمتی ازدواج نکنین. اگه قصدشو دارین با بچه انسان ازدواجکنین. با بچه انسان ازدواجکردین تا آخر پاش باشین. شب ازدواجتون رو به گند نکشین. به اندازه تمام صد سالی که قرار هس زیر یه سقف با بچه انسان مذکور زندگی کنین گناه نکنین. قبح و زشتی کارای ناشایست رو از بین نبرین. عین بچه انسان لباس بپوشین. به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 5:57

امروز فقط نصف فصل سه رو خوندم!

فقط عروسی تموم بشه راحت شیم!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 5:57

دیروز یادم رفت پست بذارم. الان اعلام میکنم:

دیروز فصل سوم نظریه رو تموم کردم .. تستاشو زدم .. دو سه صفحهای از فصل چهار هم خوندم.

امروز خیلی نشد درس بخونم فصل چهار نظریه تا نصف خوندم .. چون مبحثی بود که تو یونی بهم درس ندادن بیخیالش شدم گذاشتمش کنار اگه وقت کردم .. حالا هم میخوام فصل پنج رو شروع کنم .. چن ساعت درس خوندم رو نمیدونم.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27

امروز فصل پنج نظریه رو خوندم .. تستاشم زدم.

خدایا شکرت.

فرداشب مهمونی هستیم .. نمیشه نرم .. پس اگه بتونم امشب تا فردا بعد از ظهر فصل شیش رو بخونم و تستاشو بزنم خوبه.

به امید خدا :) .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27

صفحه بندی